tiistai 25. kesäkuuta 2013

Saapuneita kirjeitä

Kenellä on kuuma? Mulla ainakin! Mutta en kuitenkaan valita, rakastan hellettä :) Tänään kävin uimassa ja oli kyllä mukavaa. Vesi oli ihmeellisen lämmintä! :o Mutta juu, kirjeitäkin on tullut minun ilokseni:

Essiltä viime viikolla tullut kirje. Mukana oli kaksi ihanaa teippiä (*w*) Kiitos mahdottomasti :)

Tsekkiläiseltä Dominikalta kirje. Mukana oli kaksi korttia. Myyrä kortit on kyllä ihania! Ja tietysti söpö on myös tuo posettava terrieri :D Lisäksi ihanaa kirjepaprua ja kuori mitä upein! :)

Saksalaiselta kirjekaverilta! Neljä korttia mukana ja luonnollisesti pitkä ja syvällinen kirje! :)

Anteeksi mun tökerö kuvien muokkaus :D En oikein osaa muokata näitä näteiksi. Ulkoasukin kaipais vähän hiomista, aikaa ei vaan tahdo löytyä muokkaamiseen! 

Helmi

6 kommenttia:

  1. ihana kirjekuori tossa ekassa :) ja noi kuvan muokkaukset on just passeleja :) ja ulkoasukin on oikein hyvä! :)

    VastaaPoista
  2. Mäki tykkään miltä sun blogis näyttää ja parempia noi kuvanmuokkaukset sulla on kui mulla :)
    Ja taitaa kaikilla olla enemmän ja vähemmän kuuma :) Meillä päin ainakin on ollu +30 2 päivää putkeen ja kauheen korkee ilmankosteus niin että kaiken aikaa on tukalaa.. :) Ja kaiken lisäks lähin järvi yms. on kilometrien päässä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos 8) Juu, mulla on nukkuminen hieman vaikeaa kun mun huoneessa on about +30 astetta! :D Mutta onhan tämä helle silti ihanaa! :)

      Poista
  3. Noi teipit on tosi ihania ja kiva liimata niillä vaikka kirjekuoret kiinni. Kävin iteki ostelemassa sellasia jonkin aikaa sitte ja taitaa löytyä multa kans toi virtahepoteippi :D Muutenki kiva blogi tää C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekin teippailen nuilla teipeillä aina kirjekuoret kiinni ja kans koristelen :) Kiva jos tykkäät! :)

      Poista