tiistai 25. maaliskuuta 2014

Postcrossingia pitkästä aikaa

Lähetin muutaman postikortin pitkästä aikaa! En vaan jotenkin löytänyt juuri toivomuksiin sopivia kortteja  lähetettäväksi. Noh, toivottavasti kelpaa. :D

Amerikkalaiselle naiselle laitoin taidekortin (Helene Schjerfbeck), koska hän kertoi pitävänsä maalaamisesta. 

Tämä kortti lähti Venäjälle kirjoista ja kissoista pitävälle naiselle. Minusta tämä oli juuri täydellinen hänelle! :D

Kiinaan. Käyttäjän toivomuksista ei oikein saanut selvää, koska hän oli selvästikin käyttänyt google kääntäjää. Noh, päädyin sitten tämmöiseen vähän tylsähköön korttiin.

Saksalaiselle miehelle lähetin tämän kirpparilta löydetyn postikortin. Mun korttivarastosta ei oikein löytynyt sopivaa korttia hänelle, koska hänen suosikeissaan oli lähes ainoastaan alastomia naisia ja moottoripyöriä. :D

Hippakortti Kiinaan. :)

Helmi

P.S. Mulla on uusi kirppari-aiheinen blogi! Jos kiinnostaa, käykää kattomassa www.kirpputorienhelmi.blogspot.com

2 kommenttia:

  1. Noi "nudity"- ja moottoripyörä-tyyppiset profiilit on mun mielestä niitä vaikeimpia, siis jos ei mitään muuta ole toiveisiin listattu. Oon yleensä ihan hukassa, että mitä lähettäisin, kun noita kumpaakaan aihetta ei mun korttivarastosta pääsääntöisesti löydy. :/ Toihan menee aika lähelle... ;D

    Tuo kissakortti on ihana. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä... toivottavasti toi mun kortti nyt kelpais. :D Mägin tyggään tosta gisusta :)

      Poista